NN Case Study BG
NN Case Study BG
NN Case Study BG

NN Pojišťovna

Vyvíjíme technologicky precizní zákaznický portál, v němž získá každý klient plnou kontrolu nad svým pojištěním

10-2021 – stále probíhá

NN Pojišťovna

Vyvíjíme technologicky precizní zákaznický portál, v němž získá každý klient plnou kontrolu nad svým pojištěním

10-2021 – stále probíhá

NN Pojišťovna

Vyvíjíme technologicky precizní zákaznický portál, v němž získá každý klient plnou kontrolu nad svým pojištěním

10-2021 – stále probíhá

Nizozemská pojišťovna NN působí na českém trhu už víc jak 30 let, v nichž potvrdila pověst spolehlivého partnera zejména v oblasti životního pojištění a penzijního spoření. Naši spolupráci zahájil vývoj nového klientského portálu, jemuž jsme vyvinuli moderní backendové rozhraní.

Technologie:

Technologie:

Technologie:

Microsoft Azure, Azure ADB2C, Azure Functions, Azure API Management, .NET 6, Microsoft Power Apps, React, C#

Microsoft Azure, Azure ADB2C, Azure Functions, Azure API Management, .NET 6, Microsoft Power Apps, React, C#

Microsoft Azure, Azure ADB2C, Azure Functions, Azure API Management, .NET 6, Microsoft Power Apps, React, C#

Web vznikl v rámci agilní transformace firmy, jejímž cílem bylo inovovat stávající software a poskytnout zákazníkům přehledný systém na správu produktů. Stávající verze totiž fungovala optimálně jen na desktopu a nabízela pouze omezené funkce. Nový portál byl proto vyvinut primárně v mobilní verzi a přinesl zásadní změny UX, UI i používaných technologií.

Zatímco frontend měli pod palcem naši dlouholetí kolegové z Megumethod, naší úlohou bylo nahradit původní backend za zcela nové řešení. Klíčové bylo hlavně propojení on-premise služeb a Oracle databází s cloudovými službami v Microsoft Azure. Celý proces síťování a přecházení na hybridní model proběhl s ohledem na vysoké bezpečnostní nároky. S nimi souvisela i implementace Azure ADB2C pro přihlašování uživatelů s využitím bankovní identity.

Stojíme i za návrhem celého procesu registrace a ověřování klientů. Dříve totiž ověřování probíhalo pomocí dopisu zaslaného poštou. Přáním společnosti bylo registraci zjednodušit, neboť dopis mnohdy nedošel, uživatel čekání vzdal a registraci nedokončil. V aktuální verzi se tak ověří sám pomocí BankID či dalších osobních údajů, čímž se také snížila vytíženost call centra.

Pro jejich potřeby jsme obstarali monitoring využívající Azure App Insights a Microsoft PowerBI, který sleduje uživatelskou aktivitu. Hlavní myšlenkou bylo získat přehled o využívání webu, aby zákaznická podpora mohla proaktivně kontaktovat klienty, kteří narazili na potíže. V tom jim pomáhá i námi vyvinutá interní aplikace na bázi Microsoft Power Apps, s níž snadněji poskytnou pomoc uživatelům v nesnázích, třeba právě při ověřování registrace.

Výsledkem je na míru ušitý backend v .NET 6 běžící na serverless službě Azure Functions. V obecném měřítku pak intuitivní webový portál, který klientům nabízí okamžitý přístup ke všem produktům v rámci několika kliků.

“Spolupráce s NetGlade nám od prvního dne přinášela relevantní přínos do projektu nového zákaznického portálu. Pár příkladů: Potřebovali jsme se napojit na existující Oracle databázi a kolegové nám pomohli implementovat celou tuto vrstvu aplikace. Zásadní součástí projektu je logika registračního procesu. Zde jsme dostali nejen tu technickou implementaci, ale i analýzu, návrh a konzultace s našimi zástupci byznysu a kyberbezpečnosti. Celá ta backend část repository je velice čitelná a rozšiřitelná. V každé fázi projektu jsme dostávali relevantní tipy k Azure architektuře. Kdybych mohl vrátit čas a celý ten projekt realizovat znovu, tak některá rozhodnutí udělám jinak. Ale výběr NetGlade bych rozhodně nechal, to se projevilo jako produktivní partnerství.”

Vít Miština

Vít Miština

Head of Technology Client Pillar

NN